mariemedstortm

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Marie Gulliksson - 9 december 2013 00:19

Ja, jag hade väl kunnat önska lite bättre väder idag när vi skulle på julmarknad i mariebergskogen. Snö och blåst! Riktigt surt. Men jag och barnen trotsade det och åkte in en sväng iaf. Vilket kanske inte var riktigt värt det, men men - vi fick komma ut iaf! ;)

Efter marknaden åkte vi till Ikea för att strosa runt lite. Men det blev dyrt att strosa där inne. Fanns förvånansvärt mycket fint, men sen KAN det ha bidragit med att jag såg fel pris på en vara. Trodde det kostade 29 spänn, när det i själva verket kostade 79 spänn! Jag tog 4 av den varan, för det va ju så "billigt" - tji fick jag!

Gibson har för övrigt anpassat sig mer och mer ju mer tiden går. Han håller gärna till i hallen när han ska ligga och vila eller sova. När han är vaken är han gärna där vi är. Han är helt underbar vårt lilla pyre! Nu ska vi bara få honom rumsren. Han och hans syskon bodde i en lada innan han kom till oss och fick kissa och bajsa lite vart som helst, så det måste vi avvänja honom med. Men sen är han ju valp också och då måste man ju också lära dom att man kissar och bajsar ute och inte inne. Det kommer med tiden det också.

Ny arbetsvecka väntar! Bara den kommande veckan och en vecka till kvar, sen är det lite julledigt! Exakt HUR mycket ledigt vi får, får vi reda på i början på veckan. Ser dock inte så ljust ut. Men håll tummarna ändå vetja! :)

Natti!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


26 . Förlovad . Mamma till 2 ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards