mariemedstortm

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Kröpp

Av Marie Gulliksson - 30 juni 2013 09:25

Jajemen, kroppen efter träningspasset häromdan känns. Jag vet att jag lever kan man säga. Har haft stora problem att lyfta Thilda som nu väger 8,5 kg. Det finns en anledning till att hon kallas "min lilla sumo" av vissa i släkten ;) Idag är det dags för ett nytt pass: Har fortfarande träningsvärk, men jag tror nog att jag kan slita mig igenom ett pass..


Idag blir det även en tur till Mariebergskogen. Iaf för mig och ungarna. Vi ska träffa Elin och Felix och titta på djuren och äta glass. Ser ut att bli en fin dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Gulliksson - 9 december 2013 00:19


Ja, jag hade väl kunnat önska lite bättre väder idag när vi skulle på julmarknad i mariebergskogen. Snö och blåst! Riktigt surt. Men jag och barnen trotsade det och åkte in en sväng iaf. Vilket kanske inte var riktigt värt det, men men - vi fick komm...

Av Marie Gulliksson - 8 december 2013 02:00


Hej på er. 01.07 står klockan på i detta nu. Jag ligger och tittar på Rocky i brist på sömn.. Varför kan jag inte sova på helgerna för?! På vardagar somnar jag redan när jag lägger Thilda för kvällen, vilket brukar vara mellan 20-21. Inte okej. ...

Av Marie Gulliksson - 28 november 2013 13:15


Det är hur lugnt som helst på jobbet idag.. Inte mig emot, då jag är riktigt trött! Men iaf.. Snart är det fredag! Imorgon rättare sagt. Julfest med jobbet. Jag har inte varit ute på över två månader, så jag är tokladdad! Vilket kan vara lite farl...

Av Marie Gulliksson - 27 november 2013 00:57


Klockan står på 00:51 och jag kan verkligen inte sova. Hur tungt som helst. Vill inget hellre än att sova, är riktigt trött. Men det går bara inte. Nu har det gått så där fort igen också.. POFF sa det så har det helt plötsligt gått en vecka sen jag s...

Av Marie Gulliksson - 21 november 2013 23:42

Det dröjde inte så länge innan vi faktiskt kunde bestämma oss för vad katten ska heta ändå.. FRANK (efter Frank Andersson) får det bli. Känns sjukt konstigt att kalla en katt för Frank, men det ska nog gå bra det med! Stenhårt ju ;) Tidigare idag ...

Ovido - Quiz & Flashcards