mariemedstortm

Alla inlägg under september 2011

Av Marie Gulliksson - 2 september 2011 21:41

Första dagen av Kallstá Open är avklarad.. 1 match - 1 vinst! GÖTT! Vi spelade riktigt bra stundtals, men vi är inte riktigt där än. Direkt imorgon bitti är det vinna eller försvinna. Det kommer stå mellan oss och Tyresö som vi möter kl 8. Så om vi vinner där är vi vidare! Så gå upp i tid.. ät en jäkligt god och bra frukost och bege er sen till tingvallahallarna strax innan 8, hehe. JO, sa jag! ;)


Nu är det dags för sängen för mig.. så jag orkar nåt imorgon!


Förresten så har vi fått jordens snyggaste (!) uppvärmningströjor. De är riktigt rosa.. och då menar jag verkligen ROSA. Tvungen att ta en lagbild imorgon, så ska jag visa! Shit.. men snygga.. DET är vi!

Av Marie Gulliksson - 1 september 2011 20:51

Idag har det varit stendött på jobbet.. så därför satt vi ute i solen och stekte och efter det kollade jag lite film o så där - på arbetstid! What?! Bra härligt ibland ;)


Imorgon drar det igång! Kallstá Open, minsann! Ska bli riktigt kul att både spela och umgås med laget. Laddar inför första matchen som börjar kl 17 imorgon. Slutar 15, så ska försöka snabba mig hem och slänga i mig nåt att äta. Vi möter för övrigt ett norskt elitserielag. Vi får väl se hur det slutar! Slevik heter dom iaf..


På lördag har vi första matchen kl 8 på morgonen (!) mot våra seriecompadres Tyresö och sen kl 15 mot Jönköping som gick från div 1 till elitserien förra året. Kan bli bra tufft detta! Men nu kööööör vi!!! Kom och skrik på oss, ni som kan!


   

Avslutar kvällen med lite glass.. för att man får!

Ovido - Quiz & Flashcards