mariemedstortm

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Marie Gulliksson - 3 augusti 2011 22:22

Imorgon är det första dagen på nya jobbet! Är inte ens nervös än? Det är ju nästan inte okej.. Tidig morgon blir det iaf.. 07.00 ska jag vara på plats!


Direkt efter jobbet åker jag till gamla jobbet för att lämna lite nycklar och material som jag har här hemma. Och SEN direkt iväg till Tingvallahallarna  för träningsmatch mot Karlstad. Kommer bli en låååååång dag! Men nu kör vi!!

Av Marie Gulliksson - 3 augusti 2011 12:47

Igår hade vi en fin dag! Direkt efter frukost gick vi och hälsade på Daniel på jobbet. Molly fick se en massa grävmaskiner och lastbilar som hon är så fascinerad av!


Vi tog bilen från Daniels jobb och åkte till Elin och Felix på Hammarö för lite lek och bad. Mycket mys :)


 

Sen fick vi skynda hem och börja fixa inför kvällen. Jag, Daniel och pappa åkte iväg på packmopedsturnén i Borgvik. Hur mycket folk som helst! Snacka om överraskning också.. det var mycket bättre än vad jag hade räknat med. Tyvärr så var inte Pernilla med pga av familjen. Hon hade fått åka hem mitt i natten, natt till igår. Hoppas det inte var nåt allvarligt..


Som sagt, så var det riktigt riktigt bra! Got a little carried away nästan :) Ska lätt fixa biljett nästa sommar!


Gänget. Plura och Dregen var ju de jag kände igen..


Min favvis blev ju lätt Dregen. HET och förbannat skön! 2a-platsen tog Plura hem.. rolig gubbe det där! Hur som helst.. 3 roliga timmar i Borgvik blev det!


Förresten så önskar jag mig Dregen i julklapp.. capiche? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards