mariemedstortm

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Marie Gulliksson - 6 augusti 2011 21:13

Nä, just det. Magnus Uggla skrev en fin låt en gång i tiden.. "Jag dansar aldrig nykter". Passar ganska bra på mig. Sen skulle jag ju gärna vilja KUNNA dansa precis som killarna och tjejerna i so you think you can dance.


Jag försöker följa programmet så slaviskt jag bara kan.. Tittade givetvis igår också. Föll pladask för det här paret!!



Kan inte bli så mycket bättre tror jag.. shiiit!

Av Marie Gulliksson - 6 augusti 2011 12:39

Hjälp har vi verkligen fått under veckan som varit.. Mamma kom ju hit i tisdags och var hemma medMolly medans vi var i Borgvik på packmopesturnén. Då åker hon ända från Säffle också ska ni veta! Sen kom hon tillbaka på onsdag kväll då vi behövde hjälp torsdag och fredag, då både jag och Daniel skulle jobba. Så då hjälpte hon oss igen :) TACK mamma!


 

Molly har ju tjatat om momma (min mormor och hennes gammelmormor) och Spike (mommas vovve) och att vi ska åka dit. Då tog mamma med henne till dom igår. Så momma fick vara lite barnvakt, vilket hon tyckte var väldigt roligt tror jag :)


 

Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem från gymmet så jag kan sticka ut på en löptur.. så har jag den gjord! Daniel ska ut ikväll också, så det blir lördagsmys för mig och Molly.. för hela slanten!

Ovido - Quiz & Flashcards