mariemedstortm

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Marie Gulliksson - 5 augusti 2011 22:31

Fick visst upp ögonen för den här killen, sen packmoppeturnén i Borgvik i tisdags.. oh my gosh! Han är inte bara HET.. han är jävligt bra också! Nu va ju inte killen helt främmande för mig innan i tisdags då.. men som sagt. Fick upp ögonen lite mer efter spelningen :)




    

Gah.. skjut mig, skjut mig nu!

Av Marie Gulliksson - 5 augusti 2011 19:36

Arbetsveckan är över.. ocj OJ vad slitsamt det har varit på jobbet! Eller? Nä.. snacka om mjukstart! Igår fick vi gå hem utan betalning efter lunch om vi ville, just för att det inte fanns nåt att göra. Men jag och två killar stannade kvar ändå.. snåla ;) Vi hängde lite och satt ute i solen och glassade! Bra skönt ändå.


Idag hade vi inte mycket att göra heller, så vi sysslade med lite allt möjligt. Jag vet iaf att jag kommer stortrivas! Gillar arbetsuppgifterna.. sitta och pilla, plocka och packa är min grej! Funkar bra ihop med killarna också, så det är kul! Roliga grappar! Laddar redan för nästa vecka, som kommer bli liiite tuffare :)


Men nu.. äre hälja!

Ovido - Quiz & Flashcards