mariemedstortm

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Marie Gulliksson - 24 oktober 2012 14:38

Japp.. Nu är det gjort. Jag gissade att jag skulle väga runt 80 strecket. Jag passerade visst det strecket. Lägg på två kilo till vetja, så är ni där. Så är det.. svart på vitt - 82 pannor. Helt okej enligt mig. Det ska ändå bort när ungen behagar sig för att komma ut :) Villet gärna får bli några dagar efter nyår! Vill INTE att det ska bli i December. Det vore katastrof. Men gärna runt 1a 2a 3e januari nånting.. Första ungen på nya året vore trevligt.

Only time will tell!

För övrigt så såg det väldigt bra ut öht. Hjärtat slog fint på bebisen och jag lämnade blodprover och kollade lite blodtryck. Allt är som det ska!

Av Marie Gulliksson - 24 oktober 2012 11:35

Sitter på jobbet och har lite dötid.. efter lunch blir det att smita iväg till barnmorskan för vanlig rutinkontroll. Lyssna på bebisens hjärta, mäta min mage osv. Idag tänkte jag att jag skulle låna deras våg. Om jag VÅGar (höhö) vill säga. Känner inte alls för att få reda på hur mycket jag gått upp. Jag startade på 70kg. Nu får vi se vad jag ligger på just IDAG. Hemskt egentligen.. dilemma DeLuxe! Jag vill ju veta, men jag vill ju inte alls veta på ett annat sätt. Det beror ju på vad det visar. Men men.. jag tar tjuren vid hornen och kör bara. Det är väl det enda rätta. Löjligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards