mariemedstortm

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Marie Gulliksson - 27 oktober 2012 20:59

Lördag. En lördag som verkligen rusade förbi i en väldig fart. Nästan lite ledsamt. Molly och jag fick finbesök av min svärmor, alltså Mollys farmor, igår. Väldigt trevligt och hon sov över här också. Därav fick vi sällskap vid frukostbordet imorse. Kul såklart! Molly var helnöjd hela morgonen och busade runt och körde med farmor som bara den! Båda två verkade ganska lyckliga under tiden :)


Imorse när farmor åkte vidare, åkte jag och Molly till pappa. Molly stannade där ett par timmar och jag fick lite tid för mig själv att bara ta det lugnt. Tack! Behövdes verkligen. Behövde lite ro i kroppen. Och det fick jag verkligen. 


Molly somnade redan för ett par timmar sen. Slocknade direkt efter bompamyset med mamma. Så nu kikar jag på premiären av Så mycket bättre och njuter! Miss Li är min favorit! Hon är rktigt bra! Efter det ska jag sätta på nån film och somna på soffan, hehe. Min lördagsplan! BRA lördag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards