mariemedstortm

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Marie Gulliksson - 25 oktober 2012 22:04

Kom till frisören och åkte hem 45 minuter senare - missnöjd. Underbart att bli lite ompysslad. Men betalar man 400 spänn för att klippa sig så vill man ju åtminstone känna sig LITE fin när man går därifrån. Ingen bra idé att gå dit osminkad och sitta i stolen framför spegeln med det där vita ljuset rätt i ansiktet heller. Kände mig som freakin jabba the hut! Usch..

Har precis betalt alla räkningar och nu väntar sängen.. Ska bli skönt! Nu är helgen nära! DET ser jag fram emot. Minst sagt! Hoppas på att få träffa några av mina fina vänner, som jag inte sett på ett tag. Saknar er!

Av Marie Gulliksson - 25 oktober 2012 12:35

Lunch på jobbet alltså. Jag var en dålig människa igår.. Dvs - jag gjorde ingen matlåda. (Läs: åt skräpmat) Därav sitter jag nu ganska nöjd faktiskt, hehe. Kycklinggryta med bacon och pasta till det! Namnam!

Bråttom blir det efter jobbet också, då jag ska till frissan och få bort frisset. Kommer vara skittråkig och bara klippa topparna. För nu jäklar ska det växa! Vilket jag har kommit en bra bit med nu. Let it grow! För övrigt.. Schamponeringen - LYX! Hoppas lite på att det ingår lite massage också. Hoppas får man!

Ovido - Quiz & Flashcards