mariemedstortm

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Marie Gulliksson - 1 juli 2011 10:43

Idag kommer Daniels kompis Thomas hit från Göteborg. De ska väl härja här hemma och det lär väl bli lite "öldrecking" och utgång också. Så jag och Molly packar våra grejer och åker till morfar och Ywonne över helgen :) Blir ju inte så lätt att härja om Molly är hemma menar jag.. + att jag ska jobba natt lördag till söndag. Så dom är snälla och hjälper till :)


Ringde en kiropraktor igår för att försöka få en tid. Han skulle ringa tillbaka igår, men gjorde ju inte det förstås. Men igår pratade jag med våran fystränare som är utbildad sjukgymnast. Fick några övningar som jag ska göra.. Men som jag sa igår, så känns det faktiskt bättre nu. Men övningarna och stavgången ska göras regelbundet ändå. För att förhindra att det händer igen.. Så nu är jag lite gladare!


Förresten.. molly har blivit helt tokig i tomater! Så fort vi har tomater hemma går hon till kylskåpet och ska ha ska ha ska haaa! Nötter är hon också helt galen i.. så hon har käkat nötter hela morgonen här nu :)


  Tomat är nam nam!


   Nötter också! Speciellt dom med yoghurt runt :)


Nu blir det snart lite matlagning här.. efter det ska Molly sova en stund. Sen åker vi till "moffaa" ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards