mariemedstortm

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Marie Gulliksson - 20 juli 2011 20:28

Nyfärgad och fin! Fransarna blev bra mycket bättre än vad det var innan, då mina fransar är riktigt ljusa annars. Jag gillar det iaf :) Tack Linda!!


Efter 6 timmars städande idag på jobbet, så är min kropp (läs; rygg) inte riktigt som den ska vara. Skulle egentligen behöva ut och springa lite för att fixa till det. Tyvärr tar tiden slut.. så det får bli imorgon!


Känner att jag bara går och räknar ner till 4e augusti. Då sätter jag mina rara små fötter på min nya arbetsplats! Jag är SÅ laddad!!


Och en sak till! Jag skulle ju försöka spara ut mitt lilla hårsvall jag har. Jag har redan tröttnat. Vill redan klippa av det! Det är nog inte meningen att jag ska ha långt hår.. inte alls! Men jag undrar jag.. långt eller kort? Långt? Kort? What to do? S u c k.


 


Jag gillar ju den här frisyren alltså. Har ju haft den hur många år som helst nu. Så det är antagligen därför som jag är lite trött på den. Men det är ju nästan min signaturfrilla! ;)


Jodå, det får bli att ta till saxen. Luggen ska dock sparas ut! Heja mig, hehe. Får rådfråga Nina lite också, hon vet ju ändå bäst ;)

Av Marie Gulliksson - 20 juli 2011 10:38

Jo... ont i ryggen! Har fyra timmar kvar att jobba också, så vi får väl se hur ryggen mår när arbetsdagen är över.


Det här är allt annat är kul, men så är det ju! Suck it up!!


Tänkte ju träna efter jobbet också, men igår frågade Linda om hon kunde få färga mina ögonfransar. Sånt tackar man ju bara inte nej till :) Hon ska börja göra det på jobbet om jag förstått allting rätt. Så hon ska öva lite. Jag har försökt göra det själv ett par gånger, men jag är kass! Så nu lär det bli bra mycket bättre! :)


Dags för käk och sen off to work..... igen!

Ovido - Quiz & Flashcards