mariemedstortm

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Marie Gulliksson - 19 juli 2011 21:29

När jag var ute på mitt lilla intervallpass runt kroppkärrssjön så sprang jag på ett slemmigt och extra otrevligt litet äckel. Just det.. en ORM. Först undrade jag vad som hänt, för jag skulle precis springa förbi en man med barnvagn som vinkade åt mig, så jag stannade. Då sa han "bla bla bla ORM". Eller ja.. det var iaf vad jag hörde, som precis fick ur hörlurarna ur öronen när han sa orm. Jag tackade och såg nog aningen äcklad ut, hehe. Men snällt av honom att varna mig iaf :)


För övrigt så kändes intervallpasset idag, vääldigt bra om man jämför med gårdagens pass! Men 40 - 20 passar mig nog lite bättre än 4 minuters med 1 minuts vila. Dock ska jag försöka ge mig på det imorgon om jag hinner. Vill orka mer!!


Nog om det nu iaf!


Julia och Robin ringde mig ungefär kl 18 ikväll.. dreeeetfulla! Haha, riktigt roligt med ett fyllesamtal kl 18 på en tisdag :) De är på Gotland och lyssnar på förbannat braa musik och har det allmänt jävla bra! Inte alls avundsjuk på att de ska spendera en hel vecka på fina Gotland?!


   Love you babe!

Av Marie Gulliksson - 19 juli 2011 12:30

Igår kväll var jag på första träningen efter semestern. Vi var 4 pers.. av 30. Hur bra är det? Inte alls bra skulle jag vilja påstå. Hoppas på bättring snart!! Nu har jag inte bara suttit på arslet under semestern då. Körde iaf två backpass och en springtur.


Vi körde 4-minuters-intervaller + styrka på det. Uuuuuuhh! Det är det enda jag har att säga om det....


Ikväll har vi ingen gemensam träning, utan det blir till att köra själv. Vilket är astråkigt. Men ska snart försöka släpa mig iväg till spåret. Heja heja!


Meeeen.. lite soffhäng först ;)

Ovido - Quiz & Flashcards