mariemedstortm

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Marie Gulliksson - 8 april 2013 11:26

Så här är det. Min rygg har precis börjat bli bättre. Så här lång tid har det aldrig tagit för ryggen att bli bättre, inte ens för att bli helt bra. Förut har jag dock inte haft en liten tremånaders att bära på. Så det kan nog bero på det. Men nu börjar det ordna upp sig!

Har hänt lite grejer sen sist. I fredags åkte jag, pappa och barnen till Örebro och tittade på en ny bil till mig. Eller ny och ny. Nygammal :) Underbart! Att ha två barn i min polo är lite väl trångt. Så nu tog jag tag i det och hittade en riktigt fin bil! En halvkombi. Honda jazz -05a. Jag är supernöjd hur som helst. Ska hämta den nästa vecka.

Förresten så är vi två handikappade här hemma nu. Daniel spelade innebandy med några killar igår och han lyckades trampa snett. Så han är på sjukhuset just nu och ska röntga foten. Läkaren på vc i Grums trodde den var av! Hoppas verkligen inte det. Bara att hålla tummarna. Han borde ringa när som helst nu..

Ovido - Quiz & Flashcards