mariemedstortm

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Marie Gulliksson - 10 april 2013 10:08

Som tur var! Daniel fick domen på röntgen i måndags. Foten var inte av.. Det hade varit katastrof. En rejäl stukning handlade det om. Han är fortfarande hemma från jobbet och kan inte stödja på foten än. Så antagligen blir han hemma hela veckan. Ganska trevligt tycker jag om man får vara lite egoistisk ;) Inte trevligt att han har ont så klart, men trevligt att ha honom hemma!

Om en och en halv vecka är det dags för Thildas dop! Shit, vi har knappt planerat nånting. Vi har bjudit alla som ska bjudas, men där är det stopp. Hon ska ha samma klänning som Molly hade, så där är det också klart. Nästa vecka får vi köpa all dekoration och grejer till allt som ska bakas. Vi får lite hjälp av mamma och svärmor med baket, så det är vi tacksamma för! Jag behöver verkligen klippa mig och färga håret innan dess också. Min frisyr nu kan nästan beskrivas som katastrofal. Det har öppnat en ny salong här i Grums som jag tänkte testa. Hon som äger stället har jag klippt mig hos förut, så det ska nog bli bra!

Imorgon blir det lite kalas här hemma. Jag fyller ju faktiskt år. 27 närmare bestämt. Tänkte ha kalaset på söndag först, men det blir antagligen imorgon. Känns lite mer 'på riktigt' när det är på samma dag. Barnsligt kanske :) Men sån är jag!

Ni ser.. Jag har barnasinnet kvar! Försvinner nog aldrig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards