mariemedstortm

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Marie Gulliksson - 12 april 2013 07:49

Så där ja. Då har man avverkat en födelsedag till och blivit ännu ett år äldre. Helt okej, ingen åldersnoja än ;)

Dagen igår började fruktansvärt bra. En glad bebis som låg och jollrade brevid mig och en glad Molly som busade igång direkt på morgonen. Daniel smög iväg och hämtade min present. Jag blev överlycklig! Jag hade önskat mig en ny digitalkamera, för min är trasig. "Inget dyrt, bara nåt jag kan ta kort med", sa jag. Då har han gått och köpt en systemkamera till mig!! Nu kan jag äntligen ta bra och fina kort på barnen, med bra kvalitet! Bästa presenten jag nånsin fått, tack älskling!

Under dagen blev det lite städ och jag gjorde en glasstårta innan folket kom på kalaset. Tårtan blev supergod! Önskade att jag tog kort på den med mobilen, men icke!

Allt som allt. Jag hade en förbannat bra dag!

Idag ska jag klippa mig! Woo to the hoo!!

Ovido - Quiz & Flashcards