mariemedstortm

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Marie Gulliksson - 13 april 2013 10:09

Jag har en frisyr! Äntligen. Innan jag klippte mig var det bara långt och hängde bara där i princip. Satte alltid upp det, eftersom det inte gick att gör nåt med det.

Jag och barnen åkte till morfar och Ywonne igår runt fem-tiden. De skulle passa barnen medan jag åkte iväg och klippte mig, för Daniel var iväg och bowlade och käkade middag med jobbet. Det här var första gången jag var ifrån Thilda en längre stund! Eftersom jag fortfarande ammar, var jag lite orolig över hur det skulle gå. Jag gav henne mat precis innan jag gav mig av. Så hungrig skulle hon inte hinna bli innan jag kom tillbaka. När jag kom tillbaka var det knäpptyst :) hon låg och sov så gott så! Så himla skönt att det gick bra.

Angående min nya frisyr då.. Jg älskar det! Blev riktigt nöjd och kommer självklart vara en återkommande kund hos Emelie. Hon tog det slitna på längden eftersom jag vill spara ut det. Så klippte hon upp det rejält för att få ett lyft och luggen kapades rejält den också. Bild får komma senare! Det blir lite tjatigt det här, men som jag sagt är jag rånöjd!! :) Tack Emelie! Nu ska jag bra färga det, så är det kirrat sen!

Idag ska vi på middag hos pappa och Ywonne. Vi blir ganska många, så det ska bli trevligt :) Molly ser fram emot att få leka med alla barnen!

Ovido - Quiz & Flashcards