mariemedstortm

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Marie Gulliksson - 13 februari 2013 17:11

Jag måste ha varit i nån slags feberdimma när jag skrev sist. Har inte ett enda minne av att jag skrivit det inlägget, men okey!

Efter vi lämnade Molly på dagis idag så tog jag och Thilda en sväng till Bergvik för att köpa doppresent till Valter och alla hjärtans dag present till pappa. Vilket gick snabbt och smidigt! Försökte leta reda på ett par byxor till mig själv också, men kom istället hem med två par leggings till Molly. Jaja :)

För övrigt så har jag äntligen gått under 80-strecket när det gäller vikten. Känns skönt! Vågen visar minus varje vecka och det gäller att jag ligger i med maten om jag ska klara detta. Just nu ser det ljust ut! Snart får jag äntligen börja träna ordentligt också, så det kommer ju göra sitt. Äntligen!

Ovido - Quiz & Flashcards