mariemedstortm

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Marie Gulliksson - 18 februari 2013 22:32

Yes, igår ringde vi till farmor och Kent och frågade om inte jag och barnen fick komma och hälsa på dem uppe i norra Värmland från idag tills på onsdag. Daniel ska iväg till Sunne imorgon och stanna där tills just på onsdag. Nån grej med jobbet. Så då gick det bli en liten roadtrip tillsammans med barnen.

Resan, som tog knappt två och en halv timme, gick bra. Det var som väntat. Thilda sov hela vägen och Molly frågade sisådär en tjugofem gånger om vi inte var framme snart. Självklart var inte Molly tyst en enda sekund av resan, hehe. Som väntat, som sagt :)

Molly har busat med Kent och farmor hela kvällen och jag har fått ha en klängig Thilda på mig hela tiden. Hon har inte vart nöjd under kvällen. Trött och kinkig. Men till slut somnade hon för natten. Nu har jag mina två finaste i sängen här brevid mig.. Det är så det ska va! Mys.. Men nog saknar man pappan i familjen lite ändå ;)

Nattinatt!

Ovido - Quiz & Flashcards