mariemedstortm

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Marie Gulliksson - 24 februari 2013 13:41

Bloggen har sjunkit lite på prioriteringslistan sen Thilda kom. Att hon har varit extra klängig och mammig den här veckan har inte gjort saken lättare heller. Uppehåll nr 1 alltsåå.. Bloggen! Men ska försöka ta mig tid till det.. För min skull! Skönt att skriva av sig lite.

Uppehåll nr 2 är ett lite längre sådant. Träning! Men nästa vecka blir det ändring på det. På onsdag ska jag på efterkontroll hos min barnmorska, som ska kolla att allt är okej efter förlossningen. Om det är det.. Ja, då finns det inga ursäkter längre! Dock vill jag inte ha några ursäkter. Jag älskar ju att träna. Och att inte ha kunnat göra det jag vill och älskar under snart ett år gör mig frustrerad! Nu har jag väntat ihärdigt på den dagen. Så på onsdag kväll är det jag som kör första passet här hemma i vårat minigym! :) Äntligen!!

Ovido - Quiz & Flashcards