mariemedstortm

Alla inlägg under juli 2011

Av Marie Gulliksson - 18 juli 2011 08:42

  Farmor och Molly i fina sandlådan.


  Dags att inviga nya poolen och baddräkten!


  Plask plask!


  Kent och Molly myser till det vid grillen!


  Farmor, älskling och Molly.


  Mys med vovven Zorro :)


  Molly läser om dansbandsveckan i Malung, hehe.


  Två hårdjobbande i sandlådan :)


  Dags för Skruvstad! Här tillsammans med Erika och hennes andra hälft     Simon.


  Träffade söta Mikkis i parken!


  och kusin Ronny.


  Älskade pappa tillsammans med Ronny. Glada? :)


  Släktträff? :)


Det var det det! Inte jättemånga bilder.. men det får räcka så :) Just nu vill jag bara att de här kommande 2 veckorna ska gå fort fort fort! Vill ju börja på nya jobbet NU! 


Idag verkar det ju som om det blir en innedag.. Regnet har vräkt ner sen vi vaknade imorse.. Så lär väl försöka få nåt gjort här hemma.


Ses!

Av Marie Gulliksson - 17 juli 2011 20:03

Kvällen igår va helt okej.. inget utöver det vanliga. Men okej! Blir ingen mer park för mig i sommar skulle jag tro. Är mer en klubbtjej tydligen. Elleeeer, Julia? :)


Imorgon kommer det en bildbomb från veckan som gått. Både från norra värmland och Skruvstad. Prepare yourself! Hehe.


Nu blir det film med älskling! Terror på elmstreet 1.. shit.

Av Marie Gulliksson - 16 juli 2011 10:13

Yesyesyes! Ikväll blir det fest tillsammans med fina vänner som jag inte träffat på ett tag. Ska bli förbannat kul! Jag är laddad redan.


Först ska jag och Molly hinna med en tur på stan.. och sen ett träningspass är det tänkt! Måste hinna med allt bara. Heja heja!


   Julia & jag. Skruvstadparken 2010!

Av Marie Gulliksson - 15 juli 2011 23:40

Nu är vi hemma igen. Vi har haft en otroligt skön vecka hos svärmor och Kent. Tyvärr har inte vädret varit optimalt, men helt okej ändå!


Bilder och annat kommer senare. Nu är det dags för sängen (som faktiskt har saknats lite) och imorgon ska massor fixas. Imorgon kväll är det invigningsdags för mig.. festar till det lite och firar nya jobbet tillsammans med fina vänner i Skruvstadparken! Här ska det firas!!!


Godnatt.

Av Marie Gulliksson - 9 juli 2011 20:29

Är precis nyduschad efter kvällens träningspass. Helt slut också för den delen, hehe. Men det är mer än skönt! Nu blir det soffhäng tillsammans med älskling.


Kvällen igår var supertrevlig! Kom en del folk till brorsan och mycket skratt blev det :)


  Busungen var ganska blyg större delen av kvällen :) Men hon busade och lekte med alla barn!


  På morgonen var det full rulle! Fyra ungar som blåste runt i huset :)


  Bortaaaa!


  Nowa och jag sparkade lite boll i solen.


  Medan Molly tyckte det var roligare att rulla runt i gräset...


  Sen blev det kladdkaka med jordgubbar och grädde. Succé!


  Söta söta Nowa!


   Brorsan, Emma och Nowa skulle på bröllop idag också.. så här fin var Nowa! :)


Strax dags för film här tror vi.. eller bara tv kanske.

Imorgon åker vi till norra värmland!

Av Marie Gulliksson - 8 juli 2011 12:42

Nu är det ingen hemlis längre. Jag har fått JOBB!!! Va på första intervjun igår hos Staffup och gick vidare till nästa steg som var att träffa en av platscheferna på stället jag ska jobba. Hon gillade mig och jag fick besked nästan direkt! Så från och med augusti är NaturaMed min arbetsplats och Staffup min arbetsgivare!!! HEJ HELTID! Lovely :)


Hur underbart är det inte att man VET att man ska jobba mån - fre, 7 - 16? Huuuur underbart?! Det här känns förjävla bra och den här känslan tänker jag leva på ett bra tag framöver!


Vi börjar med att åka till brorsan och grilla och FIRA! Ska åka till systemet sen så man kan lyxa till det lite ;)


Nu blir det jobb 14-16, sen drar vi!!

Av Marie Gulliksson - 7 juli 2011 21:40

Inte okej! Såg bara sista kvarten av Celebrity Rehab igår.. en åkte hem. Ovanligt. Hoppas hon inte kommer tillbaka heller! Störande brud.. Det värsta var att jag missade det för att jag tittade på damfotbollen.. What?!


Jag är laddad för imorgon! Jobb tidigt som busen, åker kl sex hemifrån! Hur ska jag orka?? Sen hemligt möte efter det passet - hem, käka lunch - iväg och jobba sista passet. Sen är det semester! EN vecka.. men ändå. Den veckan ska tas väl om hand uppe i Kärrbacksstrand hos svärmor och Kent. Ska bli himla mysigt!


Men imorgon direkt efter jobbet sticker vi till brorsan och hans familj. Som jag sagt tidigare så blir det lite grillmys med dom och några av deras vänner och deras barn :)


Men nu blir det natten om jag ska orka med dagen imorgon!

Av Marie Gulliksson - 7 juli 2011 13:28

Ja, det vore nåt det. Håller alla tummar jag kan och hoppas att ni också gör det! Ni vet inte vad det handlar om än, men det är BRA.. det lovar jag!


Ikväll - träning! 40-gradig värme i hallen.. ser fram emot det! Yum yum!

Ovido - Quiz & Flashcards