mariemedstortm

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Marie Gulliksson - 1 januari 2013 12:55

Första dagen på året blir väldigt lugn. Tror jag iaf. Jag kommer säkert komma på att plocka ner julgrejerna eller liknande. Julen är ju slut och det är nytt år. Då kan man ju lika gärna städa bort julen också! Jo, så får det nog bli. Med mitt tempo så lär jag ha att göra hela dagen.. Hoppas lite på att tjejen där inne blir irriterad på mig och hellre vill komma ut när jag håller på och donar. Hoppas kan man ju!

Så ska vi in till Willys och storhandla också. Efter jul och nyår som varit nu så är det helt tomt i kylskåpet.

Brorsan ringde precis och sa att de kommer hit en sväng också. Så under tiden jag skrev det här inlägget så hann det visst dyka upp lite saker att syssla med. Det blir nog allt annat än lugnt :)

För övrigt så älskar jag att solen lyser idag! Bra start på nya året :)

Ovido - Quiz & Flashcards