mariemedstortm

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Marie Gulliksson - 25 januari 2013 08:44

I onsdags fick Thilda sitt första paket med posten. Inte för att det stod hennes namn på det, men innehållet var till henne. Hon fick en present av Daniels kusin Robban och hans fina Katja. Vad hon fick ser ni på bilden längst ner. Tack fina ni!! Det var en trevlig överraskning ;)

Idag är det ju tredje dagen totalt då jag är ensam med båda barnen. Det har gått bra än så länge, men man kan vara bra sliten efter en sån dag. Idag ska vi se om morfar och Ywonne är hemma, så kan vi åka dit och hälsa på en stund. Vore trevligt då vi inte har träffat dom på ett tag. Så det hoppas vi på!

Tack gode gud för att det är löning idag säger jag bara. Januari är väl ingen favoritmånad när det gäller pengar. Klarade mig med en hårsmån till idag. Ville klara mig utan att nalla från sparkontot och det gjorde jag precis kan man säga, hehe. Men det har varit kämpigt!

Ovido - Quiz & Flashcards