mariemedstortm

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Marie Gulliksson - 14 januari 2013 21:11

Det kom inatt.. Det första gnället. Innan dess har vi varit fruktansvärt bortskämda med bra sömn. Thilda hade lite svårt att komma till ro inatt. Hon vaknade när klockan var halv två ungefär, då var det matdags. Hon åt, men vart inte riktigt nöjd efteråt. Så det vart mycket tuttande under nattens långa timmar. Men det var helt okej ändå. Efter ett tag somnade hon. Jag hade vid den tiden gått ut och lagt mig i soffan framför tvn, för att inte störa varken Daniel eller Molly. Till slut somnade hon som sagt.. Det gjorde däremot inte jag. Jag var hur trött som helst, men kunde inte förmå mig att somna.. Efter ett par timmar lyckades jag, men då vaknade Thilda istället. Så det blev inte mycket sömn inatt inte.

Som tur var så somnade hon om efter lite mat på morgonen. Så då fick jag min sömn också. Men jag har inte kört i många knop idag för det. Orken har inte funnits där. Nya tag imorgon! Då ska Molly tillbaka till dagis efter det extra långa uppehållet. Hon är supertaggad! :)

Ovido - Quiz & Flashcards