mariemedstortm

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Marie Gulliksson - 4 juni 2013 00:24

Så här fint blev det i källaren! Känns som en helt ny tvättstuga, vilket är väldigt trevligt. Har redan invigt bänken med att stå och vika tvätten där. Perfekt. Sen ska det in en ställning med fyra trådbackar under bänken också. Förvaring är alltid bra!

Idag har jag försökt plugga så mycket jag bara har hunnit. Passade på medan Thilda sov i två omgångar. Hann med väldigt mycket faktiskt. Nu när jag är mammaledig ska jag läsa två kurser samtidigt. Svenska 2 och Religion 1. Inte mina favoritämnen direkt, snarare tvärtom! Men så är det. Bara att gilla läget och köra på så gott det går.

När jag börjar jobba igen kommer jag koncentrera mig på ett ämne i taget. Vill inte ta på mig för mycket. Vill inte misslyckas. FÅR INTE misslyckas!

Ovido - Quiz & Flashcards