mariemedstortm

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Marie Gulliksson - 17 juni 2013 01:54

I helgen har vi haft fullt upp! Det började med studentfest i Årjäng i fredags. Det var Daniels kusin Markus vi firade. Riktigt god mat och tårta bjöds det på, mums mums! Det blev en sen kväll för barnen, båda två slocknade i bilen på väg hem. Molly busade med Daniels andra kusin Sofie hela kvällen, vilket gjorde henne sliten. Men det var det nog värt :)

Igår hade Daniel sin 30års-fest här hemma. Vi var runt 20 pers här ute på altanen. Stök och bök, mycket tjöt och skratt och förstås... lite spyor. Allt som hör till en 30års-fest! Då vet man att den var lyckad ;)

Det bästa (eller sämsta) av allt var att Raimo - Daniels morbror - trodde att jag var äldre än min bror... som är SEX år äldre än mig?! Haha, då kan man undra om det är jag som ser gammal ut eller om det är brorsan som ser ung ut? Brorsan var mer än nöjd iaf.. Raimo fick nog en liten guldstjärna i kanten av honom.. Men hos mig ligger han på minus!! Fy fan :)

Idag (medan Daniel låg hemma och mådde asdåligt) åkte jag och barnen på barnkalas i Skattkärr. Ywonnes barnbarn Klara fyllde 4 år i torsdags och det fick vi vara med och fira idag. Fiskdammen var en höjdare tyckte Molly. Hon kände ju ingen annan än Klara på kalaset, men hon skötte sig superfint.

Nu är det natten.. på riktigt.
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards