mariemedstortm

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Marie Gulliksson - 3 mars 2013 09:19

Träningsvärken är fortfarande kännbar. Idag ska jag göra andra passet, ett längre och tyngre pass får det bli!

Det här med att Molly ska sova i egen säng funkar riktigt bra! Igår slocknade hon på soffan, så vi lät henne ligga kvar där. Så kom hon in imorse när hon vaknade och var helt förskräckt. "Mamma, jag somnade på soffans. Det var inte meningen!" Jag sa till henne att det var vi som lät henne ligga kvar där ute. "Men jag ska ju sova i egen säng" sa hon då. Ja men inatt fick bli ett undantag, sa jag. Då vart hon nöjd och stolt :) hon kom bara in de två första nätterna, när vi började med det här. Sen har hon faktiskt sovit hela nätterna i sin egen säng! Underbart!

Igår blev Thilda två månader också. Första månaden tyckte jag tiden stod stilla, men den andra månaden har den flugit iväg istället. Vet inte riktigt vilket jag föredrar än :)

Ovido - Quiz & Flashcards