mariemedstortm

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Marie Gulliksson - 18 mars 2013 20:45

Thilda har börjat tugga frenetiskt på sina händer. Inte ofta man ser hela ansiktet längre, utan oftast är det två händer i vägen :)

Molly ser fram emot morgondagen. Som en tok! Hon ska till dagis förstås, tillbaka efter två veckors uppehåll pga både RS-virus på dagis och att jag blev magsjuk. Så nu sover hon som en stock och laddar inför imorgon:)

Sov gott alla!

Av Marie Gulliksson - 18 mars 2013 09:38

Förra veckan var INTE en okej vecka. Tisdagen bestod ju av sängliggande och spring på toaletten. Har inte kunnat äta ordentligt alls ÄN. Mår lite illa så fort jag stoppar nåt i mig. Men nu efter frukost känns det ganska bra. Inget illamående!

De andra verkade klara sig... Tills natt till igår. Då var det Mollys tur. Men tvivlar på att det var från mig. Det hade ju gått fem dagar. Så nä, jag tror fortfarande att det var nåt jag åt. Samma för Molly.

Det enda positiva ur det här är att det visade bra på vågen idag, hehe. Om man ändå ska spy och må dåligt så kan man väl lika gärna gå ner i vikt! Vägde 76 kg förra måndagen. Nu - 73,2! Minus 2,8 kg alltså. Lite hjälp på traven så där. Mäter ju midjan en gång i månaden också, det var dags idag igen. - 5 cm visade det där. Jag är nöjd! Nu är det bara att komma igång med ätandet ordentligt och fortsätta kämpa med vikten. Just nu går det bra! :)

Ovido - Quiz & Flashcards