mariemedstortm

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Marie Gulliksson - 8 mars 2013 18:08

Jag och barnen har haft en superbra dag! Vi har verkligen tagit tillvara på solen och det fina vädret. Vi gick till lekparken och var där ett par timmar. I och med det, så har jag fått amma utomhus. Vilket var helt okej. En ganska öde lekpark, så slapp känna mig uttittad.

Molly lekte av sig ordentligt i lekparken. Märktes att hon hade riktigt kul. Vilket värmer i mammahjärtat. En ganska liten sak egentligen. Men att se sin dotter lysa av glädje ger ett värmerus utan dess like!

Vad jag menar med rubriken, att det var soligt i fler bemärkelser idag, är att jag fick ett väldigt skönt samtal på förmiddagen. Det var min mamma som ringde och berättade att min mormor får komma hem på tisdag nästa vecka!! Hur sjukt är inte det? Hon fick en hjärnblödning för en och en halv månad sen och komplikationer efter komplikationer.. Och nu får hon komma hem. Vem trodde det för några veckor sen?! Dock kommer jag vara konstant orolig över att det ska hända igen och att hon kommer vara ensam. Hon kommer så klart ha hemtjänst, men de är ju inte där hela tiden. När hon är på sjukhuset får hon hjälp snabbt om det skulle hända nånting. Men det är bara rent själviskt av mig! Det här är vad mormor verkligen vill och jag vet att hon är superglad över det här beskedet.. En lycklig mormor - en lycklig Marie :)

Ovido - Quiz & Flashcards