mariemedstortm

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Marie Gulliksson - 7 mars 2013 00:09

Idag känner jag av att jag körde ganska hårt i gymmet i måndags. Det sägs ju att träningsvärken är som värst två dagar efter utfört träningspass. Jo tack. Måste dock erkänna att jag nästan njuter lite av det. Lite bittersweet. Det är satans jobbigt och gör ont så fort jag rör mig, men jag vet att jag har gjort nånting för det hur som helst. Jag vet att jag lever, om man säger så!

För att försöka hoppa igång musklerna lite, så tog jag en promenad med barnen idag igen. Vilket jag också gjorde igår. Ska försöka komma ut varje dag och gå en sväng. Vi har en runda som vi brukar ta, som vi går på ungefär en timme. Alldeles lagomt! Den här veckan kan jag ju inte klaga på promenadvädret heller direkt. Våren är på väg! Sakta men säkert :)

Jag låter förresten Molly vara hemma från dagis hela den här veckan. Ringde dit imorse och då sa dom att det var ytterligare en som hade fått gå hem igår, som också hade fått RS-viruset. Tack, men nej tack. Så dagisförbud för Molly alltså. Till hennes stora förtvivlan, som älskar att vara där.

Imorgon ska jag ta med mig ungarna och storhandla på Willys och sen ta Ikea en snabbis, då jag behöver lite småplock. Ska erkänna att jag åker dit endast för att köpa såna ringar till ett duschdraperi. Nödvändigt? Njaa, men jo! Nödvändigt ont kanske :)

Ovido - Quiz & Flashcards