mariemedstortm

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Marie Gulliksson - 2 maj 2013 22:20

Jaha, mammigheten håller i sig oturligt nog. Men nu kan hon iaf sova längre stunder utan att ligga i min famn. Framsteg! Hon har lärt sig sova i vagnen. Det är den som gäller när det är sovdags. Inte mig emot! Idag hann jag städa altanen medan hon låg och snuttade och sov i vagnen. Skönt minsann.

När Thilda vaknade efter drygt två timmars sömn var det dags att åka in till BVC för föräldraträff. Har inte riktigt varit intresserad av att gå på nåt sånt förut, men tänkte nu "varför inte?". Perfekt sätt att lära känna lite folk i närheten här. Jag har ju mina vänner i Karlstad-området och har ju ingen i Grums. Kul om man kunde umgås med nån härifrån. Som även dom har barn. Ska också börja gå på öppna förskolan i Grums, kan va mysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards