mariemedstortm

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Marie Gulliksson - 8 maj 2013 07:03

Nu är jag så där oförskämt pigg igen.. Nu vid sju på morgonen känns det iofs mer okej än sist vid tre på natten. Så det får väl gå då. Har en sovande Thilda att vila ögonen på, så det är okej ;)

Idag ska jag och barnen till morfar och låna deras tvättmaskin. Ja, vi har en del tvätt här hemma som bara MÅSTE bli tvättad nu. Vi börjar få slut på underkläder, hehe. Inte okej. Efter klockan två kommer det en elektriker för att titta på det. För att se om det är nåt med strömmen där nere. Hoppas han kan hitta felet! Vi kan ju inte gå utan tvättmaskin hur länge som helst heller. Och om vi köper ny tvättmaskin och det inte är den det är fel på, utan det är strömmen som är vajsing. Då kommer ju inte den nya tvättmaskinen fungera ändå. So what's the point?

Ber på mina bara knän att det är elen det är fel på och inte maskinen! Håll tummarna!!

Från en sak till en annan.. Igår lovade jag Molly att hon skulle få baka chokladbollar att ta med till dagis idag, eftersom hon fyller år på fredag. Då hade jag totalt glömt bort att de skulle ha planeringsdag idag. STÄNGT med andra ord! När vi gick hem från dagis sa jag till henne, att nu kanske du kommer bli lite ledsen men dagis är stängt imorgon, så vi kan inte ta med några chokladbollar då utan det får bli nästa vecka. "Det gör inget vetu, mamma" fick jag till svar. "Men vi kan väl baka chokladbollar idag ändå?" Hur kan man säga nej till det, så det blev vår kvällsunderhållning igår. Baka baka! Liten blir stor, minsann.

Ovido - Quiz & Flashcards