mariemedstortm

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Marie Gulliksson - 3 maj 2013 23:17

Våran tvättmaskin har gett upp! Det är himla olyckligt tycker jag när ni vet vad jag tycker om oväntade utgifter! Usch. Trumman orkar inte snurra runt och när den har försökt en stund går säkringen. Så hårt tar den ut sig minsann. Eloge för att den kämpar iaf.. Dock inte bra nog. Det roliga är att, när jag skulle kolla upp hur gammal maskinen var, så märkte jag att vi hade en sån här fiffig maskin med både tvättmaskin och torktumlare!! Alla dessa gånger jag har hängt upp tvätten istället för att bara tumla den - i TVÄTTMASKINEN!! Vi har snart bott här ett år och det var första gången jag läste manualen idag.. Jag har lärt mig min läxa. Läs manualer!! Fy fan..

Jag har krupit ner brevid Molly och Thilda nu, som sover riktigt gott i våran säng. Daniel är på svensexa, så inatt blir det att sova brevid mina änglar. Himla trevligt om jag får säga det själv :) tar hellre barnens söta små snarkningar än Daniels bamsesnark! Imorgon kör vi bamsesnark igen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards