mariemedstortm

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Marie Gulliksson - 8 december 2012 17:41

Efter en heldag på Gekås, Ullared är jag nu slut som artist. Att vara där som höggravid är ju än mer frustrerande än att vara där bara som man är annars. Ni förstår vad jag menar :) sen är det precis som det brukar vara där.. Folk har ingen respekt för andra människor. Egoister. Jag försöker iaf flytta mig eller göra det lättare för dom som vill förbi mig.. Synd att inte alla tänker så bara.

Jag fick med mig mycket bra och fina grejer! Jag är riktigt nöjd med besöket där vad gäller shoppingen. Hittade massa saker till Molly och den ännu ofödda lilla tjej som gottar sig i magen. Så jag är supernöjd!

Imorse stannade vi för övrigt på Scandic i Mölndal och laddade upp med hotellfrukost. Dyrt.. Men värt! För mig blev det inte dyrt då jag blev bjuden. Men pappa tyckte nog att det var värt det också :)

Molly är hos farmor och Kent nu och Daniel är i full gång med festen hemma med sina kollegor. Direkt vi kommer till Grums tar jag bilen hem och lämnar alla varor jag köpt. Sen åker jag till Molly för att krypa ner brevid henne och sova. Lovade henne att jag skulle komma och sova med henne inatt. Saknar henne massor, så det gör jag mer än gärna :)

Från det ena till det andra.. Man åker ju förbi Liseberg där det är massor med ljus överallt. Jag vill dit nån gång! Jag blir lika sugen varje gång jag åker förbi där under juletider, så nu har jag nog snart samlat ihop minnesbilder för att ta tag i att planera en resa dit. Inte i år.. Men kanske nästa år? ;)

Ovido - Quiz & Flashcards