mariemedstortm

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Marie Gulliksson - 13 december 2012 12:31

Jajemen, idag går jag in i vecka 37! Det betyder att det är tre veckor kvar till BF. Det börjar faktiskt närma sig på riktigt nu. Har 6 arbetsdagar kvar också. Känns skitkonstigt. Har ju ändå jobbat här sen augusti 2011. Ett och ett halvt år minsann. Fler år ska det bli också! När jag kommer tillbaka lär det ha hänt en hel del också. Vi ska ju börja sälja läkemedel, som vi ska komma igång med i Januari är det tänkt. Nu är det inte säkert att det hinns med tills dess, men det är planen. Spännande!






Vecka 37 alltså. Jag har en gnagande känsla i kroppen som säger mig att det kommer bli av i slutet av December. Mellan jul och nyår där nån gång. Det spelar ju faktiskt ingen roll.. MEN.. (det kommer alltid ett men:) ) ..man vill ju att det ska bli i början på Januari helst. För hennes skull. För övrigt så är jag inte så säker på att det är en tjej. Jag har varit tveksam länge.. just för att den här graviditeten, i princip, har varit tvärtom om man jämför när jag gick med Molly i magen. Den som lever får se!


  

Ovido - Quiz & Flashcards