mariemedstortm

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Marie Gulliksson - 15 december 2012 21:58

Sitter och tittar på sista avsnittet av Så mycket bättre. Helt okej avslutning måste jag säga.. Hur som helst - dagen idag då? Har varit superlugn! Jag och Molly gav oss ut i snöovädret vid lunch för att införskaffa lördagsgodis på Godispalatset och sen ta en sväng till affären också. Fy fasen vilket väder! Galet mycket snö och galet dåligt plogat överallt! Det fick gå i snigelfart.. Men vi klarade oss fint.

Strax efter vi kom hem blev Daniel uppringd av en kille från hans jobb, så han fick iväg och jobba en sväng. Tråkigt på en lördag, men så är det! Jag och Molly började fixa lite här hemma. Har äntligen fått upp gardinerna vi köpte på IKEA förra helgen! Jag är supernöjd, men det var ett rent helvete att få upp dem! Jag var nära att ge upp, men jag vägrade och till slut tog jag mig i kragen. Så nu sitter de där de sitter.

Igår var det ju julbord på Nöjesfabriken med jobbet. Betyg? Fyra av fem stjärnor! Faktiskt. Mest beroende på både maten och showen från Starboys. Har glömt lite hur bra och roliga de verkligen är. En av killarna är så grym på att sjunga, så jag blir helt till mig nästan. Han har en sån här raspig och hes rockröst, men prickar varje ton klockrent! Men de är duktiga allihopa. Märks att de har gjort det i 15 år.

Ovido - Quiz & Flashcards