mariemedstortm

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Marie Gulliksson - 17 december 2012 21:25

Det ringde en man idag och ville komma och titta på soffan som vi la ut på blocket för ett par veckor sen. Han kikade och provsatt och sa "Ja, men då ska jag bara hämta kärran då, så kommer vi och hämtar den." ÄNTLIGEN!! Så nu har vi en soffa mindre i garaget. Hoppas att Sirpa och Kent kan hämta den andra innan jul. Vore skönt att bli av med den också.

Systemet på jobbet kom faktiskt igång innan lunch idag. Så det blev inte den långa dagen som man trodde ändå. Kanske till och med slipper övertid! Det vore ju faktiskt ganska skönt. På tal om ganska skönt... Det vore ganska skönt att få slippa den enorma halsbränna som jag haft sen igår eftermiddag. Har bara haft det på kvällen när jag lagt mig förut.. Inte varje kväll så klart. Men lite då och då. Dagen idag har inte varit kul. Sura uppstötningar och extrem halsbränna hela dagen. Nu verkar det ha lugnat ner sig, men det lär komma när jag lägger mig ner sen.

Känner att jag bara skriver för att skriva av mig nu. Inget intressant för nån av er att läsa. Så nu får det bli godnatt.
Sov gott!

Av Marie Gulliksson - 17 december 2012 09:52

Sitter på jobbet och, ja just det, SITTER! Fel på systemet, så vi kan inte skriva ut några fakturor alls just nu. Så det är dötid deluxe! Så himla typiskt, för den här veckan har vi hur mycket som helst att skriva ut. Så jag gissar att det blir lite övertid nån dag under veckan..

Dagen igår var jäkligt dryg.. Vi gjorde verkligen inget speciellt, så det var nog årets längsta dag tror jag. Dock fick vi lite ströbesök under dagen. Farmor och Kent kom på förmiddagen och Linda och farfar kommit eftermiddagen. Men ändå var det en långsam dag.

Vi får väl se hur länge man blir sittandes här då.. Det kanske inte hoppar igång förrän efter lunch.. Eller kanske inte alls. Då kommer den här måndagen att gå i gårdagens tecken. Dvs långsamt!

Ovido - Quiz & Flashcards