mariemedstortm

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 7 juni 2011 18:39

Ja, det här inlägget får vara kick off för min nya blogg! Min nya och mer aktiva blogg.. Jag ska göra allt jag kan för att vara så aktiv som det bara går!


Helgen som gick var ju en riktig långhelg! Fem dagar ledigt från jobbet och tre av dom spenderades i Göteborg med älsklingen. Molly myste till det hos morfar & Ywonne under tiden. Minisemestern, som man ändå får kalla det, får betyget 5 av 5! Det kunde ju inte bli bättre, toppenväder och det bästa sällskapet!


Underbart!


Nu är man tillbaka i vardagen och samma gamla rutiner.. vilket känns skönt! Även om jag så klart kunde varit ledig några dagar till :)


  

Hörru bilen.. inte okej! 

     

Det gick ju så där med bilderna skulle jag vilja påstå.. den här sista var den enda bilden på mig och Daniel som blev OKEJ. Och då är inte okej nån hög standard inte :)


Nu ska jag bege mig iväg till ett fyspass.. återigen! Vi får väl se om jag överlever efter ledigheten som varit :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards