mariemedstortm

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 19 juni 2011 19:06

Kan inte riktigt förstå att det är söndag kväll redan.. vart tog helgen vägen egentligen?!


Igår hade vi en bra dag! Vi gick ut på stan en sväng för att kolla stadsloppet, där drygt 3500 löpare hade anmält sig. Mycket folk var det minsann. Mustafa Muhammed ledde vid 8 km.. han vanna väl antagligen också, har ingen större koll. Men jäklar vilket löpsteg han hade! Att den lilla killen kunde ta så långa kliv, var imponerande :)


Jobbade i natt också.. så har ju sovit bort halva dagen idag. Men vid tre kom Lena, Sam, Ava, Nicke och Mikkis hit. Fikade lite och tog igen lite tjöt :) Himla kul! Plus att Ava och Molly lekte lite också. Men Molly vart lite väl blyg den här gången.. brukar aldrig ta så lång tid som det gjorde nu innan hon börjar släppa loss.


     


Jag har för övrigt slagit upp min gamla skada i ryggen också.. så sprickan i disken i ländryggen är tillbaka. Väldigt ovälkommet! Så idag är jag totalt invalid.. kan inte gå utan att behöva stödja mig på allt jag kommer åt. Så jävla TRÖTTSAMT!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards