mariemedstortm

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 17 juni 2011 20:14

Daniel hämtade Molly från dagis idag.. när jag kom hem sprang Molly fram till mig och gav mig en kram. Sen sa hon "se mamma, se mamma". Då hade hon värsta bitmärket på armen? Då va det nån på dagis som hade tagit sig en tugga, minsann! Inte schysst!


Mollys första tatuering?

 

Nåja.. ikväll har vi myst med tacos och ett trevligt besök av faster Linda! Tvättar gör jag också, lagomt rolig fredagssyssla. Nu är det dock dags för film - Source Code.


Busunge!

Av Marie Gulliksson - 17 juni 2011 12:55

Har äntligen klickat hem en ny dator! Imorse tog det 33 minuter att starta upp våran skräpdator här hemma.. 33!!!! Så där rann bägaren över för min del. Till veckan kommer den! Vilken lycka! Hehe.


Ska iväg och jobba två timmar kl 14. Sen kanske Lena, Sam & Ava kommer hit! Lena är Daniels kusin.. dom bor i London annars, men är "hemma" i Sverige på semester. Så Molly & Ava ska få leka lite tänkte vi :) Vi får se om det blir idag eller nån annan dag bara.


Jag verkar inte bli bättre heller.. min förkylning håller i sig. Inte alls kul! Nu känns det dock som om det är skitsamma. Regnar ju ändå, då är det ju meningen att man ska ligga inne ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards