mariemedstortm

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 21 juni 2011 21:51

Idag fick Molly ett brev på posten från Momma. Hon blev riktigt glad! Och överraskad. Hon körde samma grej som tjejerna i KICKS-reklamen :) Ni vet.. de sätter händerna mot sina kinder och utbrister ett "aahh" i inandning :P Ni fattar absolut vad jag menar, eh?


I brevet så låg det en liten lapp med några söta ord skrivet och en liten present i form av en tunika. Molly blev superglad och ville prova den på en gång! Den satt så klart som ett smäck :) Tack Momma!


En mycket nöjd Molly med sin nya tunika :)

  

Sen ville hon ringa momma och Spike på en gång!


Jag har nästan precis kommit hem från en promenad med mina söta stavar. Efter en halvtimme öppnade sig himlen! Så det var bara att ta upp stavarna och springa resten av vägen! Vilket min hals inte tyckte var okej alls! Men det var ju antingen det, eller bli kliss klass och bli sjuk igen pga det. Tror jag valde det bättre alternativet :)


Natti!

Av Marie Gulliksson - 21 juni 2011 08:27

..tills DANIEL har semester! Samtidigt blir ju Molly ledig från dagis, så hon ska vara hemma med pappa nästan hela sommaren :) Själv har jag knappt nåt att räkna ned till. Har semester en vecka.. vecka 28. Vilket känns lite tungt! Man hinner ju knappt göra nånting då. Kommer vara över hur snabbt som helst..


Har heller inget planerat under sommaren.. inte än iaf. Jag skulle dock vilja ta med Molly till Liseberg igen. Vi var ju där förra sommaren och då var hon nästan lite för liten. Även om hon tyckte om det så klart! Men nu tycker hon det är superkul med karuseller och är inte rädd alls. Så duktig så :)


En av alla småbåtar på Liseberg :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards