mariemedstortm

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 23 juni 2011 22:12

Grattis säger jag till Nicklas Lidström (den gamle räven) som har fått pris som NHL's bäste back... för SJUNDE gången! Det är ju galet.. killen är 41 år gammal. Ska det ens vara möjligt? Men som sagt, GRATTIS! Väl värd priset!!


Imorgon väntas midsommarfirande hos morfar & Ywonne. God mat och fint sällskap! Ska försöka komma ut och hitta lite blommor och göra en krans till Molly. Fint ska de va!


 

Molly nån månad gammal.. midsommarafton 2009. Sverigedräkt o allt, som momma gjort :)


Nu är det dags för sängen.. jag har nästan inte fått i mig nåt ätbart alls idag. Tidsbrist? Hinner inte ens äta.. inte okej. Hann få i mig en banan innan träningen. En träning som genomfördes.. men knappt det heller. Skärpning från min sida är det som gäller! Resultatet av detta är ju att jag är helt sinnessjukt trött nu. Inte ens kvällsmaten gav mig energi..


Natti..

Av Marie Gulliksson - 23 juni 2011 09:14

Det kan man lugnt säga.. Avsnittet av CR igår bestod av inget annat än drama drama drama! Hade ju totalt glömt bort att Janice Dickinson skulle vara med.. och det är ju inte den lugnaste av alla tjejer. Dock var det inte hon som var värst.


Nån jäkla Jason (som är miljardär tydligen) som har riktigt stora psykiska problem skulle jag tro, var värst! Han gillar inte Janice direkt.. och han la kommentarer till henne som "kunde du inte hitta en bättre plastikkirurg?",  "om du hoppar ner i vattnet kanske du smälter", "jag är rädd för ditt ansiktslyft".. vilken jävla kille. IDIOT. Han sa mycket värre grejer till henne också, som jag inte kommer ihåg nu. Märktes att han sa de sakerna bara för att få uppmärksamhet också.. riktigt irriterande kille!


Dags för jobb om några timmar! Sen långhelg :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards