mariemedstortm

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 9 juni 2011 21:51

Idag har man varit igång i ett! Jobbade på förmiddagen sen direkt iväg på möte med jobbet.. Sen var det dags att ta tag i städandet hemma minsann. Inte det roligaste. Men imorgon är det kalasdags! Daniel fyller 28 år och det ska så klart firas!


Jag, Daniel & Lena för några år sen..


Har en låt som jag inte riktigt kan släppa.. shit vad den sitter!


 

Av Marie Gulliksson - 9 juni 2011 12:10

Ja, jag tycker faktiskt lite synd om studenterna en dag som den här. Vädret kan ju inte vara mer schizofrent.. Regn och rusk är ju inget man vill ha på studenten! Plus att det är 40 grader varmt på det också! Nej usch..

MEN så är ju ändå skolan finito för dom idag.. så dom skiter nog i vilket! :)


Jag hörde en kul grej på radion imorse också.. de intervjuade några tjejer som hade nån champagnefrukost på södra råtorp. Så frågade reportern ena tjejen vad hon skulle göra efter skolan. Och hon (som var lite på lyran, eller bara väldigt uppspelt) svarade "bara jag inte blir hemlös, så är allt bra!" Haha. Helt seriös också. Cool tjej!


 

Linda och jag på våran student! Ser ni? FINT VÄDER ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards