mariemedstortm

Alla inlägg den 20 juni 2011

RIP

Av Marie Gulliksson - 20 juni 2011 21:29

Ryan Dunn har dött i en bilolycka?! En till som var med i bilen har också dött, ännu oidentifierad. Det är väl mycket möjligt att det är någon mer i Jackass-gänget? Ryan var ju lätt en bland de roligaste av alla i staben! Tragiskt.. RIP.


Ikväll blir en tidig kväll.. men först - TV.

Av Marie Gulliksson - 20 juni 2011 08:39

Har redan blivit lite bättre i ryggen.. men det är fortfarande långt ifrån bra. Ska ta tag i stavarna strax för att rätta till det! Bara ut och knalla det.. Det var HEMSKT igår. Jag kunde inte gå,  jag kunde inte sitta, jag kunde inte ligga ned utan att det värkte. Men jag är glad att jag vet vad jag ska göra för att det ska bli bättre!


Så var det inte för några år sen när det hände för första gången.. Jag gick till massa olika människor för att försöka få reda på vad det var för fel på mig. Ingen visste vad det var.. jag fick bara en jäkla massa olika övningar för ryggen, som nästan stjälpte mer än hjälpte. Till sist fick vi ett tips om att gå till Håkan Persson på Ankaret här i stan. Och vilken kille! Hehe. Han böjde lite på mig, klämde lite, jag fick göra lite övningar och till sist sa han : "Du har en spricka i en disk nere i ländryggen, du ska ut och gå med stavar." Bara så där. Jag hade gått med skadan i nästan ett helt år.. Då blev man lite bitter, samtidigt som man blev jävligt lycklig över att man fått reda på vad det var.


Jag tvekade inte en sekund på att han hade rätt. Han var så himla säker på sin sak, så jag och pappa åkte direkt och köpte oss ett par gåstavar var och gick ut och gick tillsammans på en gång när vi kom hem. Det blev bättre redan efter en promenad! Hur sjukt är inte det?! Så tack säger vi till DunderHåkan, som hjälpte mig! :)



Dags att ta tag i stavarna!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards