mariemedstortm

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Marie Gulliksson - 26 juni 2011 21:44

Efter att jag gick upp runt tolv idag, så gjorde jag mig klar för att åka och hämta Molly hos moster i Säffle. När jag kom dit kom Molly springandes emot mig och ropade "Hej, mamma! Hej, mamma!" Att nåt så litet värmer så mycket :)


Vi satte oss i solen och fikade en stund och barnen både badade och hoppade studsmatta. Märktes att hon hade haft himla skoj och hon tycker det är superkul att sova över hos folk. Samtidigt som vi uppskattar att folk "snor" med sig Molly hem ibland. Just för att hon tycker att det är så himla kul! Så tack :)


 Hoppar studsmatta med fina kusin Alicia.



 Baddags!


 Hopp hopp!



   Ramlade på rumpan.. men inga sura miner för det!


När vi var på väg hem kom jag på att jag glömt ett skärp hos pappa. Så vi tog vägen förbi och hämtade det.. Då var Ywonnes dotter Katrin och hennes dotter Klara där också. Vilket Molly blev väldigt glad över så klart! Klara är två månader yngre än Molly, så de kommer bra överens :)


 Gungar tillsammans med Klara. Morfar och Ywonne puttar på.


   Molly ville hjälpa till att putta på Klara den här gången..


 Mys med finaste vovven Zigge!


 Hej då-kram :)


 Så söta!


Många pussar och kramar har det blivit! Det har varit en bra dag.. en mycket bra dag :)


Imorgon är det jobb som väntar.. har fyra heldagar den här veckan. Ledig på fredag än så länge. Men det hinner nog ändras både 1 och 2 gånger!

Av Marie Gulliksson - 26 juni 2011 12:25

Dags att åka och hämta Molly. Åker själv, då Daniel ville hinna träna lite innan vi kommer hem. Hon hade tydligen sovit till halv nio imorse och nu badar hon med kusinerna för fulla muggar! :)


Tro det eller ej... men jag fick med mig Daniel på jobbet i natt! Riktigt trevligt med sällskap. Trodde INTE att han skulle följa med. Men även han kan överraska ;)


Nej, dags att sätta sig i bilen och åka mot Säffle!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards