mariemedstortm

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Marie Gulliksson - 1 november 2012 22:02

Imorgon är det halvdag på jobbet och äntligen helg! Ser mer fram emot helgen än att få hoppa i säng om nån minut. Helg.. Låter väldigt bra ändå. Vi har som sagt absolut ingenting planerat. Vilket känns bra! I helgen vill jag bara va!

Idag har jag märkt av nåt konstigt. Lillan i magen lyckas, på nåt konstigt vis, sparka mig på ena höftbenet. Det högra. Snacka om att det ömmar. Men vad gör det. Man får sig några riktiga törnar ibland, men älskar när hon tumlar runt där inne. Att hon rör sig när jag rör henne. Att hon alltid svarar på beröring. Molly har börjat känna det också och när hon utbrister "mamma, mamma, jag kände!" i ren och skär lycka, värmer det lite extra i mammahjärtat.

Av Marie Gulliksson - 1 november 2012 10:03

Vi har noll och ingenting att göra på jobbet just nu. Men helt okej ändå! Jag ägnar min tid åt korsord och att äta naturgodis istället. På lördag är det röd dag, så imorgon är det halvdag på jobbet! Vi slutar alltså kl elva :) skönt med några timmars extra helg.

Har absolut ingenting planerat i helgen. Vilket är ganska skönt. Ska försöka fixa lite hemma. Få upp lite tavlor, få i ordning i babyrummet och lite allmänt uppiffande. Vi får väl se hur det blir med det. Men nån uns av ork ska man väl kunna leta upp nånstans långt där inne :)

Ovido - Quiz & Flashcards