mariemedstortm

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Marie Gulliksson - 12 november 2012 21:57

En måndag av ett lite annorlunda slag. Hämtade Molly från dagis efter en lång och dryg dag på jobbet, där inte mycket fungerade idag. Vi smet direkt hem och plockade lite, då farfar och Peter skulle komma på besök. Till Mollys stora förtjusning. När dom kom käkade vi tacos (måndagslyx). Så vi hade en riktig mysmåndag idag! Molly slocknade i soffan lite senare och nu är det min tur att sova! Mycket rabblande här nu.. Men jag vill sova! :)

Av Marie Gulliksson - 12 november 2012 13:07

Så där ja. Nu har nätverket kommit igång här på jobbet! Har suttit på arslet fram tills nu med andra ord. Nu kör vi... Taggad måste jag säga, efter 6 timmars sittande :) hard work work!

Av Marie Gulliksson - 12 november 2012 07:20

Fredag, lördag och söndag har slutat exakt likadant. Dvs med att jag har somnat på soffan vid typ halv tio. Vet inte vad det har varit med mig. På fredagar slår det aldrig fel. Då somnar jag alltid efter halva Skavlan. Sen försökte jag och Daniel kolla på film både lördag och söndag. Det gick inte alls bra för min del. Stor snarkvarning på den! Jäjä..

Nu sitter vi för övrigt på jobbet och väntar på att systemet ska kicka igång. Helt nere för tillfället, så vi har noll och ingenting att göra. Bra start på måndagen!

Ovido - Quiz & Flashcards