mariemedstortm

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Marie Gulliksson - 24 november 2012 09:55

Som jag skrev i tidigare inlägg, var Molly ganska pigg på förmiddagen igår. Hon mådde bättre och bättre ju längre dagen gick och blev piggare och piggare. Vilket kändes skönt! När moster vaknade och gick upp och åt frukost tog vi sen en tur till stan. Hon skulle köpa julklapp till Alicia och vi skulle köpa pellets, så vi åkte till Bergvik. Passade på att äta lunch tillsammans också.

När vi kom hem var jag helt slut! Vi var på Bergvik i nån timme bara. Sen åkte vi till Willys och handlade jag och Molly. När jag kom hem ville jag bara skrika. Varje steg jag tog kändes i hela kroppen. Nu har jag inte bara känning av foglossningen i ljumskarna, utan nu går det ner i ena skinkan också. Känns ju inte så kul att inte ens kunna vara på Bergvik i någon timme utan att kroppen inte klarar av det. Men men.. EN månad kvar!!

Molly fick två presenter av moster också. En mugg med lite porslinsfärg till, så hon kunde måla sin alldeles egna mugg. Och några mindre pärlplattor i olika former. Molly tjatade hela vägen hem om att "jag vill måla muggen först, SEN pärla!" Så det var det vi gjorde när vi kom hem :). Hon var riktigt duktig och vi satt och pysslade i ungefär en timme innan hon ville göra annat.

Istället för fruktmys igår, blev det grönsaksmys istället! Men det gick lika bra det. Vi skulle ju ha dipp till egentligen, men jag glömde ju köpa det i all hast, hehe. Så det fick bli lite torrt. Molly åt som bara den, så det gick hem det också. Hon tjatade inte en enda gång om godis - det går framåt minsann.

Idag väntas 1-års kalas i Forshaga och nån gång under helgen ska vi få tid till storstädning innan julpyntet åker upp! Känns inte som om dygnet räcker till riktigt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards