mariemedstortm

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Marie Gulliksson - 26 november 2012 21:06

Daniel läste mina tankar idag. Inte ofta det händer, men idag gjorde han det! Haha, nä skämt åsido.. Jag var tänkt att skicka ett sms till honom under dagen och säga att han kunde sätta på bastun när han kom hem från jobbet. Dock glömde jag av det, som vanligt! Men vad var på när jag kom hem då? Jo, bastun så klart! Daniel hade redan badat, så jag och Molly gick ner direkt vi kom hem. Molly badade i ungefär två minuter, sen ville hon duscha och gå upp och hjälpa pappa med maten :) jag hjälpte henne duscha och sen satte jag mig en stund till i värmen. Underbart! Ångrar inte en sekund att vi köpte ett hus med bastu.. Halleluja!

När vi var hos pappa och Ywonne igår, fick lillasyster presenter :) en body, två par strumpor, ett par byxor, en mössa och ytterligare en mössa och tröja som Ywonne stickat. Så himla fint. Gulligt av dom :)

Tro det eller ej, men nu blir det sängen för min del. Kanske kan känna mig lite pigg imorgon bitti för en gång skull. Only time will tell..

Av Marie Gulliksson - 26 november 2012 12:53

Skulle ju på vattengympa imorgon på Centralsjukhuset. Känner dock att jag lika gärna kan testa på att åka till badhuset själv och testa om simning hjälper först. Så jag ringde och avbokade mina tider som jag skulle ha haft fyra veckor framöver. Kändes bara onödigt. Ska försöka komma iväg imorgon efter jobbet, så får vi se hur det går! Om jag ens kommer komma iväg vill säga.. vet hur jag funkar. Dålig på att ta tag i saker. Då får jag skylla mig själv den här gången och gå runt och ha ont. Så det så..

Av Marie Gulliksson - 26 november 2012 07:04

Igår morse vaknade Molly klockan sex IGEN. Undrar varför egentligen, för hon är verkligen inte pigg när hon vaknar. Hoppas att det inte blir nån trend på helgerna framöver.


Igår förmiddag blev det lite städning, men som vanligt hinner man inte med det man ska och allt annat tar längre tid än vad man trott. Vi fick fint lunchbesök av Elin och Felix kl elva. Innan det hade jag bara hunnit plocka och dammsuga lite. Vi skulle ju storstäda?!


När lunchbesöket hade åkt, skulle jag fortsätta tänkte jag. Då ringde pappa och frågade om vi ville komma på middag. Vilket vi ville. Så då smet vi undan städningen ännu en gång. Nu måste vi ta det under veckan, vilket kommer vara jobbigt. Vi har tillräckligt att göra under veckorna. Men det ska gå!


På't bara!

Ovido - Quiz & Flashcards