mariemedstortm

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Marie Gulliksson - 15 november 2012 20:49

Sitter och tittar på TV3 på programmet "aldrig mera fet". När jag tittar känner jag av känslan att jag känner igen honom. I och med hans grova värmländska och skymten av hans mor, så insåg jag att vi bodde på samma gata när jag var liten. I Slottsbron. Min syster umgicks med hans yngre syster Therese väldigt mycket vad jag minns. Fick sen bekräftat av min bror att det va han. Lite häftigt, så nu ska vi se hur mycket han går ner i vikt!

Molly var riktigt söt idag när vi kom hem efter jobb och dagis. Hon är alltid söt, men var så klart lite extra söt just då. När jag stod och gräddade våfflorna, som blev middagen idag, kom hon fram till mig och sa "jag vill pussa bebisen, mamma". Så pussade hon magen på mig :) Jag blev ju helt ställd, så var tvungen att be henne göra om det så jag kunde få ta ett kort under tiden :) Mammas gullunge! Hon kommer bli en fin storasyster! Den bästa!

Ovido - Quiz & Flashcards