mariemedstortm

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Marie Gulliksson - 10 november 2012 20:24

Dagen idag har inte varit annat än lång och slitsam. Molly har varit på sitt värsta humör nånsin. Hon har inte lyssnat en sekund på varken mig eller Daniel. Hon har ritat sig själv i ansiktet. Hon har fått tag på mjöl från ena lådan i köket och kletat med det överallt. Hon har fått tag på min mobil och kletat med den. Hon har gjort ALLT man inte får. Och hon vet om det. När man säger till henne flinar hon en bara rätt upp i ansiktet. Vilket jag hatar. Hon har hamnat på sitt rum ett antal gånger. Men vad har det hjälpt egentligen? Usch.

Nu sover hon äntligen och jag har bäddat ner mig i soffan framför så mycket bättre. Idag, speciellt idag, behöver jag det. I hopp om att dagen imorgon blir "så mycket bättre".

Ovido - Quiz & Flashcards